Unica.ro - asa cum esti tu

  • REFERATE
  • ARTICOLE
  • CARTI
  • STIRI
  • ACTE
  • BACALAUREAT
  • MEMBRI
  • HOROSCOP
  • REVISTA UNICA
  • RETETE
  • UNICA TV
  • FOTO
  • INTRE PRIETENE
  • DIN DRAGOSTE
  • TESTE
  • PAREREA LUI
  • FELICITARI
  • CONCURSURI
  • ARHIVA
  • SHOP
  • Articole
    • Astrologie
    • Astronomie
    • Auto - Moto
    • Aviatie
    • Calculatoare
    • Constructii
    • Diverse
    • Ecologie
    • Geografie
    • Internet
    • Inventii
    • Istorie
    • IT - Tehnologie
    • Lliteratura
    • Medicina
    • Monden
    • Politica
    • Psihologie
    • Romania
    • Sarbatori
    • Sport
    • Stiinte
  • Referate
    • Romana
    • Engleza
    • Marketing
    • Management
    • Istorie
    • Geografie
    • Fizica
    • Facultate
    • Economie
    • Contabilitate

CAFEAUA DECAFEINIZATA

Cafeaua decafeinizata

Aceasta cafea reduce riscul aparitiei diabetului de tip 2 la femeile care se afla la menopauza.
Un studiu facut pe mai mult de 28000 de femei din Iowa a facut demonstratia ca femeile care consumau cafea decafeinizata riscau mai putin sa aiba aceasta boala.
Dintre aceste femei testate care au baut zilnic cate 6 cesti de cafea decafeinizata pe zi timp de 11 ani si-au micsorat sansele de a avea aceasta boala cu 22%.
Cele care au consumat mai mult de 6 cafele zilnic si-au redus sansele de a avea aceasta boala cu 33%.
Se pare ca aceasta cauza benefica a cafelei este strans legata de faptul ca substantele continute in cafeaua decafeinizata ajuta in reglarea nivelului de glucide din organism.
Aceasta ar putea fi singura explicatie intrucat metabolismul persoanelor suferinde de aceasta boala nu mai descompune zaharul corespunzator.
In concluzie, binefacatori pentru sanatatea noastra sunt antioxidantii din cafea.
Epidemiologul Mark Pereira de la Universitatea din Minessota, alaturi de colegii sai, care au realizat studiul, au remarcat astfel ca antioxidantii protejeaza celulele producatoare de insulina de la nivelul pancreasului .
Pereira a declarat din acest punct de vedere :”Sunt foarte multe persoane care consuma cantitati mari de cafea, in schimb nu consuma la fel de multe fructe, legume sau cereale, care sunt surse mai bogate de antioxidanti. Insa, oricum, ar fi prematur sa facem orice fel de recomandari pentru sanatatea publica bazandu-ne numai pe acest studiu efectuat de noi” .

Voturi

  • Nota actuala 5.80/10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Nota acordata: 5.8/10 (5 voturi)

  • TERMENI SI CONDITII
  • CONTACT